Het logo heeft de vorm van een hoofd met enkele basiskleuren die netjes in cirkels in het hoofd staan. Dit zijn de praatwolkjes en dat kan van alles zijn. Van liedjes na het eten, je bent in gesprek met iemand…

Het hoofd begint te praten en er vallen wat druppeltjes kleuren naar beneden. Netjes zoals dat bij iedereen gebeurt. Maar dan komt er een kronkel, een draai, storing en vervolgens komen je zinnen raar uit je mond.

Je mist de juiste zinsopbouw of mist wat letters of je praat van achter naar voor. Terwijl je hersens denken dat je het goed hebt uitgesproken. Die storing maakt het gesprek ongemakkelijk.

Het leven met TOS neemt veel uitdagingen met zich mee. Stacy heeft op een heel knappe manier het verhaal van deze problemen in een beeld uitgedrukt. Dat beeld is nu ons logo! Wat zijn wij blij met wat zij heeft gemaakt!

Op 17 november 2019 was Mariëlle, oprichter van stichting TOS, op bezoek bij haar om de prijs van onze Logo ontwerp actie te overhandigen. Stacy was benieuwd wat ze zou krijgen, en Mariëlle vond het spannend om haar te ontmoeten.

Toen we aankwamen had Stacy zelfs koekjes gebakken met de kleuren van het logo er op! Super creatief en super knap! Wij hebben haar een T-shirt gegeven met de tekst dat zij Fan-TOS-tisch is. Daar was ze erg blij mee. Dat is het verhaal van ons logo. In de toekomst hopen we dat Stacy nog veel voor ons kan betekenen. En hiermee is de logo ontwerp-wedstrijd met succes afgerond.