We stellen ons even voor…

Mijn naam is Emrullah Omrak voorzitter van stichting TOS. Als conciërge van een cluster 2 onderwijs heb ik veel te maken met leerlingen die moeite hebben met het vinden en onthouden van taal. Ze hebben een taal ontwikkeling stoornis. Leerlingen hebben bij ons op school ook autisme en/of slechthorendheid. Ik vind het ontzettend belangrijk dat jongeren zichzelf kunnen zijn vandaar ook deze stichting.
Mijn naam is: Mariëlle Vermeulen, ik ben de oprichter van Stichting TOS. Ik miste een plek waar ik hulp kon krijgen; een plek waar ik informatie krijg, een plek waar ouders hun verhaal mogen delen, een plek waar mensen luisteren naar wat je nodig hebt, een plek waar je een keertje niet hoeft uit te leggen wat TOS is. Als ik iets mis in mijn leven vul ik dit op en dit gemist wil ik nu kwijt! Heb jij een idee voor de stichting? Laat het mij weten! @ervaringsdeskundige_tos of stuur een mail naar info@stichtingtos.nl We zijn hard bezig en kunnen hulp gebruiken! Onze ideeën gaan we zeker snel delen!
Ik ben Lidia van den Brink en penningmeester van de stichting TOS.
Ik ben de moeder van Mariëlle. Uit ervaring kan ik veel vertellen wat het betekent om een kind te hebben met TOS.
Graag wil ik meewerken om TOS meer bekend te maken.

Wat doen wij?

Stichting TOS heeft als doel om TOS bekend te maken, zodat kinderen passende hulp kunnen krijgen en het onbegrip verdwijnt.
Ons tweede doel is om een platform te creëren waar alles samenkomt; kinderen, ouders en professionals. Een community waar iedereen met een TOS zich gehoord en begrepen voelt.
Alles om de wereld TOS-proof te maken.

Dit kunnen wij uiteraard niet alleen. Wij zijn een non-profit organisatie die nog in de kinderschoenen staat, en om onze doelen te realiseren meer nodig hebben dan passie en liefde voor de doelgroep.

jij bent fantostisch!!

Want wij vinden jullie FanTOStisch!!

Donaties zijn dan ook van harte welkom om deze doelen te kunnen realiseren. Steun jij ons?
Bekijk op de contactpagina de rekening gegevens.

Liefs,
Stichting TOS